15 Ekim 2014 Çarşamba

DARTHMOOR

19/10/2010_İNGİLTERE-3-DARTHMOOR

    Öğleden sonraki gezimize başlamadan önce sabah kursta gideceğimiz yerle ilgili ön bilgiler öğreniyoruz.  Devon bölgesinde, Darthmoor Ulusak Park ı içinde yer alan Darthmoor kayalıkları, meğer mitolojik hikayeleriyle, masallarıyla ünlüymüş. Burasının perili olduğunu ve pixilerin,(Pixy bir çeşit peri: Peter Pan daki Tinker Bell gibi:)),başsız bir atın, yok canavarların bastığını, etrafta hairy hands(kıllı canavar) lerin dolaştığını uzun uzun dinledikten sonra, korku filmlerinden fırlamış çoook karanlık bi bölgeye gideceğimi hayal ederek yola çıkıyorum....

Gelin görünki bizim bu darthmoor öyle çokda korkunç değil:) bildiğin ortada büyükçe kayalıkları olan bir tepenin etrafı uçsuz bucaksız kırlarla kaplı ve etrafında mutlu mutlu otlayan ineklerin ve Ponylerin (küçük at) dışındada öyle canavara benzeyen pek bişeyin olmadığı sıradan bi yer:) Hayal kırıklığı içinde, tırmana tırmana kayalıklara çıkıyoruz. rehberimiz bu Çok Spectacular:) (görülmeye değer) bölgeyi ballandıra ballandıra anlatmaya devam ediyo:) Birde üstüne basa basa kayalaıkların en üst noktasına çıkınca denizi göreceğimizi muhteşem bir manzarası olduğunu belirtiyo.... itiraf etmeliyim yemyeşil güzel bi yerdi ama bizim gibi heryeri coğrafi açıdan muhteşem bi Ülkeden gidiyosanız malesef bu güzel kırlar sizin çokda ilginizi çekemiyo malesef:) Neyse kan ter içinde çıkıyoruz kayalıklara ufukta b yerde bizimkiler denizi görebildiklerini söylüyolar ama ben bir miyop olarak yanımda gözlük olmadığından hiç bir şey göremeden geri iniyorum kayalıklardan:) sonrasında aşağıda otlayan Ponylerle oynuypruz ve kayalıkların yakınındaki Haytor kasabasına, bölgenin hemen hemen her yerinde bulunabilen ünlü Devon Cream Tea'sini içmek için gidiyoruz.... Nedir allah aşkına bu Devon Cream Tea derseniz; Bir fincan çayın yanında biraz süt çaya eklemek için,biraz reçel, tereyağı ve birazda ekmek geliyo:) tadı hiçde fena değil ama bana sorarsanız çokda bi esprisi yok:)








6 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş ellerinize saglik güzel insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)

      Sil
    2. İbrahim deyince kursda birlikde olduğumuz arkadaşımız olabilirmisiniz acaba? sadece isim olunca ikilemde kaldım:)

      Sil
    3. Akifin asker arkadaşıyım sevgiler saygılar.

      Sil
  2. Eminecm Sherlock'un o bölümünü daha bir iki hafta önce izledik. Ömer'e biz buraya gitmiştik dur sana resimlerimizi göstereyim deme fırsatını kaçırmadım tabi. Güzel bir yazı olmuş, tam benim düşündüğüm şekilde anlatmışsın. Güzel anılar, gülümsetiyo insanı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bizde nasıl sevindik o bölümde anlatamam bu kayalıkları biliyoruz diye:) Her bir fotografı incelerken bir sürü şey hatırladım. Yaşamak,gezmek paylaşmak çok güzel:)

      Sil